Wednesday 17 October 2018

BBM3410/18: Dugaanku

Dugaan aku sebelum melangkah masuk ke UPM

Aku tidak menyangka aku akan sambung belajar...sebelum ini aku buat keputusan untuk bekerja selepas tamat SPM tapi aku teringat akan doaku sebelum keputusan peperiksaan SPM keluar. 

Aku berdoa semoga aku dapat sambung belajar peringkat Ijazah..ak tak sangka selepas beberapa tahun doa aku termakbul. Walaupun aku sendiri lupa aku pernah berdoa untuk sambung belajar ke peringkat Ijazah...

Allah maha besar

Aku tidak berdoa sambung pelajaran ke peringkat diploma tapi bibir aku hanya sebut Ijazah.

Aku masuk tingkatan 6 selepas diajak oleh kawan aku. .tapi itu hanya kebetulan...

Sehari sebelum daftar STPM... Aku baru balik dari menjaga anak buah aku di Kuala Lumpur...

Aku buat keputusan untuk tidak ikut abang aku ke Kelantan ke rumah mertuanya kerana aku tidak selesa tinggal di rumah orang lain..

Jadi aku buat keputusan balik ke Perak untuk sementara

Tapi mula2 aku menyesal masuk STPM

Nak tahu kenapa?

Baca blog seterusnya!


No comments:

Post a Comment